Bestil før kl. 15 - Modtag i morgen*

Kundeservice

Har du spørgsmål vedrørende din bestilling?
Find svaret på dit spørgsmål her- eller kontakt vores søde kundeservice team via. mail eller telefon.

Jeg har modtaget en forkert vare. Hvad gør jeg?

En gang imellem sker det, at en forkert vare sniger sig med en ordre. Det er selvfølgelig beklageligt, men vi laver også menneskelige fejl af og til.

Har du modtaget en forkert vare? Kontakt straks vores kundeserviceteam på mail: [email protected], så finder vi sammen en løsning.

Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?

Det kan tage op til 20 minutter, fra din ordre er afgivet, inden du modtager en bekræftelse på mail. Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse inden for dette tidsrum, kan det skyldes flere ting, heriblandt:

  • At mailen er blevet opfanget af dit SPAM-filter
  • At der er en fejl i mailadressen på bekræftelsen

Undersøg derfor først dit e-mail SPAM-filter eller 'uønsket mappe'. Finder du ikke mailen her, bedes du kontakte vores kundeservice på mail: [email protected].

Kan jeg annullere min ordre?

Kontakt vores kundeserviceteam hurtigst muligt på tlf: 69 15 20 15, hvis du ønsker at annullere din ordre

Har vores lagerninjaer endnu ikke pakket din ordre, kan vi nå at annullere din ordre. Hvis din ordre derimod allerede er i gang med at blive pakket eller er færdigpakket, så er det desværre for sent for os at annullere den.

Har du ikke kunne få ordren annulleret, kan du med fordel nægte at modtage pakken. Så vil den automatisk blive sendt retur til os, og du vil dernæst modtage en kreditnota med tilbagebetaling af beløbet. Vær opmærksom på at hvis du ikke henter pakken, og den derfor går retur til os, vil du blive trukket et returgebyr på 39kr.

Tip: Du kan med fordel holde øje med din ordre på din ordrebekræftelse. Klik på: "Se ordrestatus", så kan du se om din ordre er pakket eller ej.

Kan jeg nå at få mere med min ordre?

Hvorvidt du kan få tilføjet mere til din ordre afhænger af om din ordre er pakket eller, om den stadig står i venteposition på vores lager. Vores lagerninjaer er hurtige og effektive til at pakke vores kunders ordre, og derfor er din pakke hurtigt afsendt fra vores lager.

Kontakt derfor vores kundeservice hurtigst muligt på mail: [email protected] eller tlf. 69 15 20 15. Så vil de gøre alt, hvad de kan for at fremtrylle lidt ekstra fest og farver på din ordre.

Tip: Du kan altid se, hvor langt din ordre er i processen ved at tjekke din ordrestatus på din ordrebekræftelse.

Giver i rabat på min ordre?

Du vil altid kunne finde vores aktive kampagner på kostumer.dk/rabatkoder. Er siden tom? Så betyder det blot, at vi ikke har nogle aktive kampagner i øjeblikket.

Skal du foretage en større ordre? Så kan du altid kontakte vores kundeservice på mail: [email protected], så udregner de gerne et tilbud til dig, hvis ordren overholder vores politik vedrørende mængderabat.

Skriv følgende i din mail til os:
  • Varenumre eller links på de produkter du ønsker
  • Antal af produkter du skal bruge
  • Evt. anledning

Så kan vores kundeservice behandle din henvendelse hurtigere.

Hvornår afsender I min ordre?

Hvor hurtigt vi afsender din ordre, afhænger af de varer, som du har bestilt. Hos kostumer.dk har vi et lager på vores adresse i Fredericia og flere i udlandet. Du kan derfor både bestille lagervarer og bestillingsvarer på hjemmesiden.

Lagervarer

Lagervarer altid markeret med grønt på produktsiden. Har du bestilt lagervarer, og har du bestilt dem inden kl. 18 (gælder kun hverdage), så bliver din ordre afsendt samme dag. Har du bestilt efter kl. 18, bliver din ordre først afsendt dagen efter.

Bestillingsvarer fra fjernlager

Bestillingsvarer er altid markeret med gult på produktsiden. Hvis du har bestilt bestillingsvarer, kan der gå mellem 4-7 hverdage før, at vi kan afsende din ordre. De bliver bestilt hos vores europæiske leverandører, og de har derfor en lidt længere rejse.

Læs alt om vores leveringstider og priser på levering her.

Bemærk: Du kan altid se din forventede leveringsdato i indkøbskurven.

Tilbyder I prismatch?

Vi matcher altid vore konkurrenters priser. På den måde sikrer vi, at du får den bedste og laveste pris. De eneste krav, som vi stiller, er, at konkurrentens webshop eller butik er danskejet, at varen er på lager hos konkurrenten, og at varen er identisk til den vare, som du ønsker prismatch på.

Har du fundet en vare billigere et andet sted? Så skynd dig at kontakte vores kundeservice på mail: [email protected]. Vedhæft da her linket på produktet, så sørger de for at du får matchet prisen.

Jeg har allerede lavet bestillingen. Hvad gør jeg så?

Oplys os blot om dit ordrenummer og vedhæft et link på produktet, så krediterer vi differencen. Oplysningerne skal være givet til os senest 14 dage efter dit køb.

Bemærk: Prismatch gælder ikke ved tilbud og kan ikke kombineres med andre rabatter.

Pakker I gaver ind?

Nej, vi tilbyder desværre ikke at pakke gaver ind.

Er det muligt at leje produkter hos jer?

Det er desværre ikke muligt at leje kostumer og tilbehør hos os.

Kan jeg ændre størrelsen på en vare, som jeg lige har bestilt?

Kontakt vores kundeservice hurtigst muligt på tlf: 69 15 20 15, hvis du ønsker at ændre størrelsen på den vare, som du har bestilt.

Har vores lagerninjaer endnu ikke pakket din ordre, kan vi hurtigt ændre størrelsen for dig. Er ordren dog allerede i gang med at blive pakket, eller er den færdigpakket, så er det desværre for sent for os at lave ændringer i din ordre.

Har du ikke nået at få ændret størrelsen i tide, kan du nægte at modtage pakken, når den ankommer. Så vil den automatisk blive sendt retur til os, og du vil dernæst modtage en kreditnota med fuld tilbagebetaling af beløbet. Husk, at vi tager 39 kr. for returforsendelse.

Tip: Du kan med fordel holde øje med din ordre på din ordrebekræftelse. Klik på: "Se ordrestatus", så kan du se om din ordre er pakket eller ej.

Tilbyder I B2B forhandleraftaler?

Nej, vi tilbyder desværre ikke B2B-salg.

Skal du foretage en større ordre? Så kan du dog altid kontakte vores kundeservice på mail: [email protected], så udregner de gerne et tilbud til dig, hvis ordren overholder vores politik vedrørende mængderabat.

I mailen skriv da gerne følgende:
  • Varenumre eller links på de produkter du ønsker
  • Antal af produkter du skal bruge
  • Evt. Anledning

Så kan vores kundeservice hurtigere behandle din henvendelse.

Bemærk: Du er velkommen til at kontakte os angående større B2B forhandleraftaler. Vores marketingafdeling vil med glæde se nærmere på, om en forhandleraftale kan være værdiskabende for begge parter og bør etableres.

Hvordan bestiller jeg?

Det er nemt at foretage en ordre på hjemmesiden, bare følg disse 5 simple trin:

Trin 1: Udvælgelse af produkter

Vælg produkterne, du ønsker at bestille. Søg ved hjælp af søgefunktionen øverst på siden, eller brug navigationen til venstre.

Trin 2: Tilføj til kurven

Når du har fundet et produkt, du ønsker at kigge nærmere på. Klik da ind på varen. Vælg størrelsen samt antal. Tilføj varen til indkøbskurven ved at trykke på den grønne knap: "Tilføj til kurv".

Trin 3: Dobbeltjek kurven

Se din indkøbskurv ved at trykke på knappen formet som en indkøbskurv i øverste højre hjørne på siden. Så kommer du ind i din kurv. Dobbelttjek da, om alle varerne er som ønsket. Færdiggør dernæst bestillingen.

Trin 4: Bestilling

Indtast dine personlige oplysninger, heriblandt: navn, adresse, telefonnummer og email. Vælg dernæst din foretrukne leveringsmetode. Tryk derefter på ''Fortsæt til betalingsmetoder''. Vælg da den betalingsform, du ønsker at betale med.

Efter betalingen er gennemført, modtager du en e-mail med din ordrebekræftelse samt en SMS med dit ordrenummer i.

Trin 5: Efter bestillingen

Tjek løbende din ordrestatus på din ordrebekræftelse ved at trykke på den grønne ''Se din ordrestatus'' knap.

Når vi har pakket og afsendt din ordre, modtager du automatisk en ny mail med din faktura og dit track and trace nummer, så du kan følge din pakkes rejse fra vores lager helt frem til dit udvalgte leveringsted.

Hvor hurtigt kan jeg få min bestilling?

Hvor hurtigt vi afsender din ordre, afhænger af de varer, som du har bestilt. Hos kostumer.dk har vi et lager på vores adresse i Fredericia, og flere i udlandet. Du kan derfor både bestille lagervarer og bestillingsvarer på hjemmesiden.

Lagervarer

Lagervarer er altid markeret med grønt på produktsiden. Bestiller du lagervarer før kl. 18.00 på hverdage, så bliver din ordre pakket og afsendt samme dag.

Bestillingsvarer fra fjernlager

Bestillingsvarer er altid markeret med gult på produktsiden. Disse varer har lidt længere leveringstid, og der kan derfor gå mellem 4-7 hverdage før, at vi kan afsende din ordre.

Læs alt om vores leveringstider og priser på levering her.

Bemærk: Vores leveringstid er udregnet af Postnord og GLS. Det er en forventet leveringstid, og der forekommer forsinkelser af og til.

Tip: Du kan altid se din forventede leveringsdato i indkøbskurven.

Leverer I pakker i weekenden?

Ja, det gør vi i hvert fald. Ønsker du at modtage en pakke i weekenden? Så skal du vælge levering med PostNord, der leverer pakker ud om lørdagen til nærmeste posthus/pakkeshop/pakkeboks.

For at modtage din pakke om lørdagen, skal du vælge: Posthus/pakkeshop/pakkeboks som leveringsmulighed i checkout.

Bemærk: PostNord tilbyder IKKE hjemmelevering og firmalevering om lørdagen.

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Vi tilbyder altid gratis fragt ved køb over 499 kr. samt gratis afhentning på vores lager.

Vores forsendelsespriser starter fra 39 kr. og opefter afhængigt af den leveringsmetode, du vælger.

Se alle vores leveringspriser her.

Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?

Vi sørger altid for at informere dig via mail og SMS, når din pakke forlader vores lager.

Har du derfor modtaget besked om, at din pakke har forladt vores lager, men du har ikke modtaget pakken, så kan det skyldes flere ting, heriblandt:

  • At der er en forsinkelse under transporten hos fragtfirmaet
  • At pakken endnu er under behandling hos fragtfirmaet
  • At pakken ikke er blevet scannet ind hos posthuset/pakkeshoppen
For at finde din pakke hurtigst muligt anbefaler vi følgende:
  • At du kontakter din valgte transportør og spørger ind til leveringen. Hvis der er opstået en forsinkelse, så kan de oprette en efterlysning af din pakke. GLS tlf: 76 33 11 00 eller Postnord tlf: 70 70 70 30.
  • At du henvender dig på posthuset/pakkeshoppen og spørger ind til din pakke. Står din pakke som "på vej" har vi nemlig i nogle tilfælde oplevet, at pakken allerede ligger klar til afhentning, men at posthuset/pakkeshoppen simpelthen har glemt at scanne din pakke ind, og derfor kan du ikke se, at den er klar til afhentning.

Hvis pakken uheldigvis ikke ligger klar, eller andet er sket, må du meget gerne kontakte os på mail [email protected] eller på tlf: 69 15 20 15, så skal vi gøre alt, hvad vi kan for at hjælpe dig. Dette anbefales dog kun som sidste løsning, da behandlingen af din henvendelse går hurtigere hos fragtselskaberne, når du selv kontakter dem.

Jeg har bestilt hjemmelevering, men hvor er min pakke?

Vi sørger altid for at informere dig via mail og SMS, når din pakke forlader vores lager.

Har du derfor modtaget besked om, at din pakke har forladt vores lager, men ikke modtaget pakken, så kan det skyldes flere ting, heriblandt:

  • At der er en forsinkelse under transporten hos fragtfirmaet
  • At pakken endnu er under behandling hos fragtfirmaet
For at finde din pakke hurtigst muligt anbefaler vi følgende:
  • At du kontakter din valgte transportør og spørger ind til leveringen. Hvis der er opstået en forsinkelse, så kan de oprette en efterlysning af din pakke. GLS tlf: 76 33 11 00 eller Postnord tlf: 70 70 70 30.
  • Hvis pakken uheldigvis ikke ligger klar på din adresse, eller andet er sket, må du meget gerne kontakte os på mail [email protected] eller på tlf: 69 15 20 15, så skal vi gøre vores bedste for at hjælpe dig. Dette anbefales dog kun som sidste løsning, da behandlingen af din henvendelse går hurtigere hos fragtselskaberne, hvis du selv kontakter dem.
I hvilket tidsrum modtager jeg min ordre?

Vi ved, at du venter med længsel efter din festlige pakke fra os - og vi ville ønske, at vi kunne give dig et helt præcist tidspunkt for leveringen. Men vi ved desværre ikke, hvornår på dagen posten er i dit område.

Posten leverer ca. mellem kl. 7-17 (og i travle perioder også om aftenen).

Du kan følge dit trackingnummer, og så kan du med fordel ringe til dit posthus/pakkeshop, som du har ønsket at få pakken leveret til,. De kan muligvis svare på, hvornår de modtager pakker fra Postnord og GLS.

Hvad sker der, hvis jeg ikke når at hente min pakke?

Når du ikke at hente din pakke til tiden, bliver den automatisk tilbagesendt til os. Her vil vi behandle den som en retursag. Når vores returafdeling har behandlet din pakke, modtager du automatisk en kreditnota, og pengene vil blive tilbageført til det kort, som du har brugt, da du foretog ordren.

Hvordan sporer jeg min pakke?

Så snart at vores fantastiske lagerninjaer har pakket og afsendt din ordre, vil du modtage en ny mail og SMS med dit trackingnummer. Det giver dig mulighed for at følge din ordre på hele rejsen hjem til dig.

Tip: Du kan også med fordel holde øje med din ordre på din ordrebekræftelse. Klik på: "Se ordrestatus", så kan du se hvor langt din pakke er i processen hos os.

Hvordan kan jeg ændre leveringsadressen?

Kontakt vores kundeservice hurtigst muligt på tlf: 69 15 20 15, hvis du ønsker at ændre din leveringsadresse

Hvis vores lagerninjaer endnu ikke har pakket din bestilling, kan vi nemt nå at ændre din adresse. Hvis din ordre derimod allerede er i gang med at blive pakket eller er færdigpakket, så er det desværre for sent for os at nå at ændre adressen inden afsendelse.

Har du ikke kunne få ændret adressen i tide, anbefaler vi, at du foretager en ny ordre, så du når at få dine ting hjem i tide. Ordren hvorpå den forkerte adresse står, vil automatisk komme tilbage til os, når posten enten ikke kan finde adressen, eller modtageren på adressen nægter modtagelsen, eller sender den retur.

Så snart pakken er tilbage hos os, behandler vi den som en retursag. Du vil automatisk modtage en kreditnota, når vores returafdeling har behandlet sagen. I samme forbindelse overfører vi det fulde beløb for retursagen til det kort, der er blevet brugt til at foretage ordren.

Tip: Du kan med fordel holde øje med din ordre på din ordrebekræftelse. Klik på: "Se ordrestatus", så kan du se om din ordre er pakket eller ej.

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?

Følgende betalingsmuligheder er tilgængelige på webshoppen:

  • Betalingskort: Visa DK, Mastercard eller Visa Electron
  • Viabill
  • Bankoverførsel
  • EAN betaling
Hvornår bliver beløbet opkrævet?

Beløbet bliver først opkrævet, når din ordre forlader vores lager.

Hvorfor skal jeg betale for at sende retur?

At drive en webshop indebærer rigtig mange omkostninger, herunder de fragtomkostninger der er forbundet med at sende varerne til dig. Vi stræber efter at holde vores priser så konkurrencedygtige som muligt, og en måde at sikre dig lave priser er ved IKKE at inkludere fragt- og returomkostningerne i produktpriserne.

Når du selv dækker returomkostningerne, hjælper det os med at holde vores generelle priser nede. Det betyder, at vi kan fortsætte med at tilbyde et bredt udvalg af produkter til festlige begivenheder uden at skulle hæve priserne eller pålægge et skjult gebyr.

Vi forstår, at det kan være en ulempe, at der ikke er fri fragt på returnering - og derfor arbejder vi konstant på at gøre vores produktbeskrivelser så nøjagtige som muligt, så du undgår fejlkøb og kan føle dig sikker, når du shopper hos os.

Det får du i stedet

Vi ønsker selvfølgelig, at returnering skal være nemt og billigt for dig. Derfor har vi forhandlet gode priser med fragtselskaberne, så du kan købe en returlabel hos os for kun 39 kr.

Du kan købe vores returlabel her.

Vent venligst...

Continue shopping or View cart & checkout