Hvor er mit trackingnummer?
Vi sender dit trackingnummer til den mail, som du angiver ved din bestilling og du modtager det typisk samme dag. Dit trackingnummer når først frem til dig, når PostNord og GLS har hentet og behandlet din bestilling fra vores lager, hvilket oftest sker om natten. Du kan spore din pakke på enten www.gls.dk eller www.postnord.dk, og har du spørgsmål vedrørende selve leveringen, råder vi dig til at kontakte GLS på tlf. 76331100 eller PostNord på tlf. 70707030. Mangler du stadig dit trackingnummer? Kontakt venligst vores kundeservice på 89938210. Her sidder vi alle hverdage fra 09:00-16:00 og er klar på at hjælpe dig.
Hvornår modtager jeg min ordre?
Du kan altid se din forventede leveringsdato, når du trykker på indkøbskurven.
Dag-til-dag levering: Bestiller du inden kl. 15 på hverdage, kan du forvente dine varer allerede dagen efter. Vær blot opmærksom på, om varen er på fjernlager.

Bestilling fra fjernlager: Se i din indkøbskurv, hvornår din forventede leveringsdato er. Det tager typisk 3-7 hverdage.

Ekspreslevering: Da vores levering allerede er dag-til-dag, tilbyder vi ikke ekspreslevering.

Levering i weekenden: Hvis du ønsker levering om lørdagen, skal du vælge PostNord.



På hvilket tidspunkt på dagen modtager jeg min pakke? Hvornår din pakke ankommer, kommer an på, hvor på ruten den skal leveres. Har du valgt GLS, kan du muligvis se tidspunktet via dette link: https://kontakt.gls.dk/func/levestimate.aspx
Hvad er jeres leveringspriser?
Vi leverer med PostNord og GLS til hele Danmark, og vi sender din bestilling afsted fra kun 29.

Få GRATIS fragt, hvis du køber for over 399 kr. Du bestemmer selv leveringsform. Bemærk: privatlevering med PostNord koster 49 kr. uanset, hvor stor din ordre er.

Leveringsformer og -priser:



Afhentning i butik/lager
0 kr.
Postnord: Pakkeboks
29 kr.
Postnord: Erhverv
29 kr.
Postnord: Privat
49 kr.
GLS: Pakkeboks
29 kr.
GLS: Erhverv
29 kr.
Sender I til udlandet?
Vi sender til Grønland og Færøerne med skib, samt en række lande inden for EUs grænser.

Bemærk: Fragtprisen afhænger af land og vægten af din bestilling.

Tjek om det land, du ønsker, er på vores liste i boksen “Adresseoplysninger”, når du laver din bestilling.
Kan jeg afhente i jeres butik?
Ja, bestil dine varer online og vælg afhentning i vores butik i Fredericia. Du finder butikkens adresse og åbningstider her.
Jeg har lavet en ordre, kan jeg nå at få flere ting med?
JA - hvis du er meget hurtig!
Kontakt os med samme for at høre, om du kan nå at få mere med. Det kræver nemlig, at vores lager ikke er gået i gang med plukke din ordre endnu. Hvis du kan nå at få mere med, kan du betale det resterende beløb via et betalingslink, som du får tilsendt til din mail.
Hvilken leveringsmetode er hurtigst?
Vi leverer vores pakker med enten GLS eller PostNord og du bestemmer selv, hvilken én, du vælger.
Vores aftale med GLS og PostNord er dag-til-dag levering. Du kan vælge imellem pakkeshop, erhverv eller privat.
Kan jeg betale med EAN-faktura?
Det er muligt at betale med EAN-faktura, hvis man er en offentlig institution, f.eks. en børnehave eller en skole.
Under betalingsmetode kan du vælge EAN-faktura, hvor du skriver dit EAN-nummer, personlige reference samt andre nødvendige oplysninger. Husk at skrive navnet på institutionen. Vi godkender herefter din bestilling og sender en faktura via Virk.dk.
Der SKAL vælges erhvervslevering, når der betales med EAN.
Bemærk: Der skal minimum bestilles for 500 kr. for at undgå et EAN gebyr på 125kr.
Fakturaen skal betales inden for 14 dage fra leveringsdato.
Hvornår bliver pengene trukket?

Vi trækker først pengene, når ordren er afsendt fra lageret. Men i nogle tilfælde kan der gå op til flere dage før vi hæver pengene.

Hvordan betaler jeg?
Vi tager imod følgende betalingsmidler:
• Dankort / VisaDankort
• Visa / VisaElectron
• Mastercard Credit / Debit
• American Express
• Elektronisk faktura ( EAN-nummer )
• Forudbetaling/Bankoverførsel (Bemærk: Denne metode er ikke dækket af indsigelsesordningen)• ViaBill

Kortbetaling
Der opkræves IKKE transaktionsgebyr ved brug af kreditkort. Vi benytter en sikker krypteret forbindelse (SSL), der sender dine oplysninger direkte til PBS. Hverken vi eller andre kan se disse oplysninger, ligesom vi heller ikke kan trække et større beløb end det, du har godkendt. Hvis du oplever misbrug, kan du altid sende en indsigelse til din bank. Der er ingen selvrisiko, når du handler med kreditkort hos Temashop.

Elektronisk faktura (EAN)
Vi tilbyder betaling med EAN-faktura til en række offentlige institutioner, bl.a. børnehaver og skoler. For at anvende denne betalingsmetode skal du minimum købe for 500 kr.

Bankoverførsel/forudbetaling
Du kan vælge at betale for din bestilling med en bankoverførsel. Der påregnes dog ekstra leveringstid på 1-2 hverdage, da der i nogle tilfælde kan gå op til 2 dage før, vi har modtaget din betaling. Husk at oplyse dit ordrenummer, når du foretager selve bankoverførslen. Bemærk: Denne betalingsmetode er ikke dækket af indsigelsesordningen.


Kan I hjælpe mig med at gennemføre min bestilling?

Hvis du oplever problemer, hænger det muligvis sammen med den browser, du anvender. Anvender du Internet Explore, anbefaler vi, at du i stedet prøver Google Chrome eller Firefox.

Jeg kan IKKE lægge varer i kurven...
Det kan muligvis være dine sikkerhedsindstillinger eller antivirus, der skaber problemer. Din browser tillader der for med stor sandsynlighed ikke cookies. Cookies er små filer, der midlertidigt bliver gemt i din browser og husker, hvad der er i din indkøbskurv. Prøv at ændre dine indstillinger, så du tillader cookies.

Jeg kan IKKE vælge posthus eller pakkeshop...
Vores webshop kalder direkte op til PostNord og GLS, når du vælger leveringsmetode. Af og til er deres service nede, hvorfor det ikke er muligt at vælge posthus eller pakkeshop. Kontakt kundeservice for at finde en løsning.

Hvorfor kommer betalingsvinduet ikke frem?
Det kan muligvis være dine sikkerhedsindstillinger eller antivirus, der skaber problemer. Din browser tillader derfor med stor sandsynlighed ikke cookies. Cookies er små filer, der midlertidigt bliver gemt i din browser og husker, hvad der er i din indkøbskurv. Prøv at ændre dine indstillinger, så du tillader cookies. Problemet kan også opstå, hvis du har forhindret popup-vinduer eller har installeret et plugin, der blokerer.

 

Hvis du fortsat oplever problemer med at bestille, er du velkommen til at ringe til os eller sende en besked, så vi kan foretage bestillingen for dig. Vi gør dog opmærksom på, at vi skal gennemføre bestillingen på nøjagtig samme måde som dig, hvilket også indebærer, at du oplyser os om dine kreditkortinformationer medmindre, at du ønsker at foretage en bankoverførsel og vente 2 dage på, at vi modtager betalingen.

Hvad er ViaBill?

Med ViaBill flex kan du købe dine varer nu og betale om 14 dage rentefrit. Vi sender varen, og kort efter modtager du en opkrævning fra ViaBill på den mail, som du har anvendt ved bestillingen. Af sikkerhedsmæssige årsager bliver du bedt om at identificere dig med Nem-ID, så du bør have dit nøglekort klar, hvis du vælger ViaBill.

Det skyldige beløb kan alene betales med frigørende virkning til ViaBill, som fremsender en særskilt opkrævning til din e-mail. Betalingen kan ikke ske ved modregning af krav, der udspringer af andre retsforhold.

Gebyrer og transaktionsgebyr ved brug af ViaBill:
Transaktionsgebyr: 1,95% af ordrebeløb
Ekspeditionsgebyr: 10 kr. pr. transaktion


Kontakt ViaBill, hvis du har spørgsmål i forbindelse med anvendelse af deres service: www.viabill.dk/henvendelse

Hvordan er min reklamationsret?

Du har 2 års reklamationsret på alle vores varer. Dette betyder, at du kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængigt af situationen. Dette betinges af, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af varen eller anden skadeforvoldende adfærd.

Vi anbefaler, at du altid kigger dine varer igennem ved modtagelse, og at der reklameres indenfor rimelig tid. Har du modtaget et ødelagt kostume, et kostume med en plet, forkert vare e.l., skal du straks kontakte os på tlf. 69152015eller e-mail info@kostumer.dk. Send et billede af fejlen, dit ordrenummer, og hvornår du skal bruge varen.

Vælger du at bruge eller reparere varen trods fejl, bortfalder din reklamationsret.

Sender du varen retur uden at kontakte os, refunderer vi ikke dine fragtomkostninger. I nogle tilfælde er det nemlig IKKE nødvendigt at returnere varen. Kontakt os for at finde en løsning.

Bemærk: Mange af vores varer er lavet i billigt materiale, der er beregnet til engangsbrug. Derfor kan varerne typisk anvendes 1-2 gange.

Hvad indebærer 30 dages fortrydelsesret?

Du har altid 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. Fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen og originalemballagen tilbageleveres i pæn og ubrugt stand.

Du betaler selv fragten, når du sender varer retur, og det er dit ansvar, at varerne når sikkert frem til os.

Bemærk: Du må IKKE afprøve eller bryde forseglingen/emballagen på parykker, kontaktlinser, sminke, øjenvipper, lingeri, strømper og andre engangsartikler grundet hygiejnemæssige årsager. I så fald bortfalder din fortrydelsesret.

Se vores returguide her.

Hvordan returnerer jeg min ordre?
Fortryder du dit køb, er du velkommen til at sende det retur til os. Du har altid 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. Din fortrydelsesret bortfalder dog, hvis du har brugt varen. Vores returlabels koster 39 kr. Du må IKKE afprøve eller bryde emballagen på parykker, kontaktlinser, make-up/sminke, øjenvipper, lingeri, strømper og andre engangsartikler grundet hygiejnemæssige årsager. I så fald bortfalder din fortrydelsesret. Se vores returguide lige her: www.temashop.dk/retur Du betaler selv for fragten, når du sender varer retur og det er dit ansvar, at varerne kommer sikkert frem til os. Bemærk: fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen og originalemballagen tilbageleveres i pæn og ubrugt stand.
Kan jeg bytte til en anden vare?
Ønsker du at bytte din vare til en anden størrelse, har du følgende muligheder: Lav en ny bestilling på kostumet i en anden størrelse og send det andet retur og få pengene tilbage. Dette er den hurtigste metode. Send kostumet retur og vedlæg faktura eller seddel, hvorpå du skriver, at varen skal byttes til en anden størrelse eller farve. Dette kan tage op til 3 uger. Bemærk: der kan kun byttes til anden størrelse og ikke et andet kostume. Ombytningen skal være i forbindelse med dine 30 dages returret.
Jeg har modtaget en forkert/defekt vare. Hvad gør jeg?
Vi anbefaler altid, at du ser dine varer igennem, når du har modtaget dem. Det giver dig en god mulighed for at reklamere inden for rimelig tid. Har du modtaget en forkert/defekt vare? Kontakt os med det samme! Send en mail til info@kostumer.dk. Skriv dit ordrenr., hvornår du skal bruge varen, vedhæft et billede og beskriv fejlen. I nogle tilfælde er det IKKE nødvendigt at sende varen retur og netop derfor skal du kontakte os, for at finde en løsning.

Bemærk: Vælger du at bruge varen eller reparere den trods fejl, bortfalder din returret.

De fleste af vores produkter er lavet af billigt materiale og kan derfor oftest kun anvendes 1-2 gange.
Kan jeg returnere flere ordrer i samme pakke?
Ja! Der er mulighed for at sende flere ordrer retur i samme pakke. Det er meget vigtigt, at du sender de ordrenumre med, som varerne, hører ind under. Du kan med fordel sende pakke listerne med.
Hvornår får jeg mine penge retur?
Når din returpakke er modtaget på vores returlager, kan der gå op til 7-14 dage før de når til din pakke. I vores højsæsoner, skal du beregne ekstra behandlingstid. Har du betalt med Dankort/VisaDankort bør du kunne se pengene i løbet af ganske få dage. Har du betalt med Mastercard/VisaElectron tager det oftest lidt flere dage. Bemærk: Har du betalt med Mastercard/VisaElectron skal du være opmærksom på, at pengene kan være reserveret af din bank i op til 30 dage. Læs evt. mere her: https://www.emaerket.dk/forbruger/tips-guides-og-gode-raad/reservation-paa-mastercard
Kan jeg returnere varer købt fra webshop i butikken?
Ja, du kan sagtens returnere produkter i butikken. Det eneste du skal være opmærksom på er, at returneringen vil blive behandlet som en almindelig retursag, (som hvis du havde sendt pakken retur til os). Det vil sige du ikke fysisk får pengene i hånden, men de bliver krediteret tilbage til det kort du har bestilt ordren i, når den er gennemgået af vores retur afdeling. Link til butikkens åbningstider: https://www.temashop.dk/butik
Har I fysisk butik eller prøverum?

Ja, det har vi! Vores festlige butik er beliggende på Østerskovvej 2, 7000 Fredericia. Vores smilende butikspersonale står altid klar til at byde dig velkommen. I butikken har du mulighed at afhente pakker, prøve og/eller købe et stort udvalg af vores kostumer samt sæsonrelateret varer. Butikkens åbningstider kan du finde lige her:

Find mere information, åbningstider og adresse her.

Hvad er jeres handelsbetingelser?
Handler I med B2B og engros?

Vi sælger typisk til private kunder, men vi er altid imødekommende overfor forespørgsler.

Vi kan bl.a. tilbyde specialproduktion og arrangere levering til større events og forlystelsesparker.

Kontakt hvis du har spørgsmål vedrørende B2B eller engros.

Har I prisgaranti?

Ja, du får altid 100 % prisgaranti hos os - på alle vores varer. På den måde sikrer vi, at du får den bedste og laveste pris. Vi kræver blot, at konkurrentens webshop/butik er danskejet, varerne skal være identiske og på lager hos konkurrenten samt varen skal være i samme størrelse. Har du fundet varen billigere end andet sted? Så skynd dig at kontakte vores kundeservice på info@kostumer.dk og vedhæft linket..

Jeg har allerede lavet bestillingen - hvad gør jeg så? Du skal blot oplyse os om dit ordrenummer og vedhæft link, så krediterer vi differencen. Oplysningerne skal være os givet senest 14 dage efter dit køb.

Bemærk: Prisgarantien gælder ikke ved tilbud, og kan ikke kombinere med andre rabatter.

Har I sikker nethandel?

Ja, tryg e-handel er centralt for os, og derfor overholder vi alle vedtægter indenfor nethandel og markedsføringsloven. Vi har det blå e-mærke, og derfor kan du være sikker på gennemskueligt købsforløb og service. Vi opfylder en lang række retningslinjer og kriterier for at opnå e-mærket og sikre dig som forbruger. Læs mere om e-mærket på www.emaerket.dk.

Hvad bruger I mine personlige oplysninger til?

For at du kan bestille varer, skal du oplyse eller registrere dig med følgende oplysninger:
• Navn
• Adresse
• Telefonnummer
• E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke. Du er derfor altid informeret om, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Oplysningerne afgivet til Temashop.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Når du er registreret hos Temashop.dk, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Personoplysningerne registreres hos Temashop.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Direktøren og de ansatte hos Temashop.dk har adgang til de oplysninger, der er registreret om dig. Vi gør desuden opmærksom på, at vi ikke opbevarer eller transmitterer kundeoplysninger krypteret. Den dataansvarlige hos Temashop.dk er: Daniel Diness Andersen.

Er der mulighed for tilbud på min ordre?
Hvis I køber en stor mængde, evt til en firmafest, kan der være en mulighed for, at vi kan lave et skarpt tilbud til dig. Læg de ønskede varer i kurven og ret evt. antal Skriv øverst oppe i adressefeltet: www.temashop.dk/tilbud og tryk enter Du kommer nu ind på en side, hvor det er muligt at skrive din emailadresse i feltet nederst til højre. Tryk herefter på “Send tilbudsforespørgsel” og vi modtager derefter din mail og kigger på den hurtigst muligt. Oplever du problemer, er du velkommen til at ringe til os på 69152015 eller sende os en mail på info@kostumer.dk
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse/faktura?
Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, efter du har lavet en ordre, kan det skyldes, at den er endt i din spam mappe. Det kan også være, at du har stavet din email forkert. Kontakt da kundeservice på 69152015og de kan hjælpe dig med at ændre din email samt sende en ny ordrebekræftelse. Når vi har afsendt din ordre herfra, modtager du en ny email med en faktura. Vær opmærksom på, at hvis du laver en ordre i weekenden, vil du højst sandsynligt først modtage fakturaen i løbet af mandagen. Modtager du den ikke, kan du se den ved at logge ind på din konto eller kontakte os på info@kostumer.dk
Hvilken størrelse skal jeg vælge?

Vores størrelser varierer i størrelserne fra produkt til produkt, og derfor anbefaler vi altid, at du tjekker størrelsesguiden på den enkelte vare.

Er du fortsat i tvivl om størrelsen? Kontakt os da for at høre nærmere på mail: info@kostumer.dk eller bestil flere størrelser og send varerne, der ikke passer, retur til os.

Hvad følger med produktet?

På alle vores produkter, har vi tilføjet feltet “Pakken indeholder”. Der kan du altid se, hvad der følger med produktet.

Fortsat i tvivl? Kontakt os for at høre, hvad der følger med produktet på enten info@kostumer.dk eller 69152015

Kan jeg vaske kostumet?

Generelt tåler vores produkter ikke maskin- eller håndvask. Vi anbefaler derfor, at du afleverer kostumet hos et professionelt renseri.

Nogle kostumer har en vaskevejledning. Vi anbefaler dog altid, at du afleverer dit kostume hos et professionelt renseri - og vi fraskriver os alt ansvar, hvis du selv vasker kostumet.

Bemærk: Størstedelen af vores kostumer kan anvendes 1-2 gange.

Vent venligst...

Continue shopping or View cart & checkout

Betingelser for vores 110% prisgaranti

Vi vil være din foretrukne kostumeshop, derfor tilbyder vi prisgaranti på ALLE varer i hele vores sortiment!

For at sikre en fair sammenligning, når prisgarantien skal bruges, skal disse enkle krav opfyldes, inden en prisgaranti kan gøre sig gældende:

  • Det skal være hos en dansk onlineshop med dansk cvr nr. og et varelager placeret i Danmark.
  • Varen skal være på lager og til levering inden for 1-3 dage.
  • Varen skal være nøjagtig den samme; producent, farve osv.
  • Dokumentationen skal være i form af et link til varen.
  • Prisen skal være på 1 stk. af varen (altså ikke 2 for X kr.).
  • Prisgarantien omfatter udelukkende varer, der er omfattet af danske regler for moms, told, garanti og forbrugerbeskyttelse.

Prisgaranti-forespørgsler behandles på 1-2 hverdage.

Du finder et prisgaranti-ikon inde på alle produktsider - Klik på linket og udfyld formularen. Alternativt kan du sende os en mail med link og pris hos konkurrenten på info@kostumer.dk

Har du allerede fået leveret din vare, og det er inden for 14 dage efter leveringen, kan du gøre brug af prisgarantien på bestilte varer, ved at kontakte os på mail.